onsdag den 8. september 2010

Kan det virkelig være rigtigt............


.............. :(
at man er nødt til at ha´ indstalleret alarm
i sit eget hus   ....
Vi har fået installeret - efter bitter erfaring :(
Fik i den "anledning" bla. frarøvet  de
 2 ovenstående håndsyede tæpper :( 
(politiet mener de er blevet brugt til at pakke ind i
og derefter kasseret :( ) 
 Hvis I synes billedkvaliteten er dårlig
er det desværre fordi min pc også forsvandt ,og dermed en del billeder som jeg desværre ikke havde backup på ...men kun en kedelig udskrift på papir ..
Tæpperne er jo ikke bare tæpper  ....men en del af os, -
tænk på hvor mange tanker og oplevelser der er syet med ind..... og så tager det jo riiigtig mange timer fra start til slut .
Tæppet til venstre har kun én af hver farvet firkant  ialt ca 600 som er fra eget lager + at jeg har fået fra syvendinder
øv øv .....
Det var et lidt trist indlæg, men håber alligevel på en go´dag :)

4 kommentarer:

  1. Å hvilken trist skæbne de to flotte tæpper har fået når man tænker på hvor mange timer og glæde de er syet med, ja det er sørgeligt at så mange mennesker ikke kan kende forskel på dit og mit

    SvarSlet
  2. Altså øv.... hvor er det strengt. Jeg sidder og bliver helt vred. Sikken nogen flotte tæpper og ja øv endnu engang.
    Vedr. mine blomster, så må du meget gerne ta´ ideen.
    Håber du får en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Nej hvor trist, det er simpelthen en katastrofe at nogle folk opfører sig sådan, Uha!! hvor kan man blive gal.

    SvarSlet
  4. hvor er det tarveligt af tyvene...er oprigtigt ked af det på dine vegne..ved selv hvor ulykkelig jeg selv ville være hvis det samme skete for mig.
    Sender dig trøsteknus fra
    Helle

    SvarSlet