tirsdag den 9. august 2011

Jeg havde Lars og Caroline med ....

på ferie ......
men de fangede ikke rigtigt .....

Derfor blev morgentimerne på terrasssen
 ( heldigvis med skygge )
 brugt til at sy de 21 blomster jeg havde riet op til inden afrejse....



De er nu ved at finde deres pladser rundt på tæppet ....


                                   ♥♥♥

 I flyveren -  i lufthavnene  og under pavillionen ved stranden var det med hæklenålen og hvidt garn .....

43 ialt på vej der ned og dernede  :o)

og 20 på vej hjem .... (laang ventetid i lufthavnen).....


ialt 63 ...... så nu skal der efterhånden hæftes ender på riiiigtig mange  :o)......

                                                 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Rigtig mange er i gang med at hækle hexagoner....
 hvis du også har lyst er der
 HER 
en rigtig god billedevejledning :o)

                                           ♥♥♥

13 kommentarer:

  1. Hej Marianne.
    Jeg synes faktisk du fik lavet en masse kreativt på din ferie..
    Jeg er også kommet igang med at hækle hexagoner - det er rigtigt dejligt at sidde og nørkle med dem .... og vælge farver m.m
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor ser det godt ud ;0) Både det ene og det andet

    SvarSlet
  3. Forstår simpelthen ikke du kan sy og hækle i den varme. Fantastisk alt det du har fået lavet!!! Vildt misundelig.

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  4. Jeg er også misundelig på alt det krea du får lavet, hvor er du bare flittig.

    Dit tæppe både det ene og det andet, vokser støt og roligt. Det er bare så flot lavet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Sikke en masse du har fået lavet, trods alt det du og familien har oplevet.
    Lars Lilholt, havde jeg ellers tænkt på at læse,
    håber den kan fange mig.

    SvarSlet
  6. Stop stop, holdt du ikke ferie????????
    Hvordan har du dog kunnet nå alt det og så i den varme.
    Men flot er det. Synes ikke jeg har nået ret meget i de 1½ uge jeg nu har haft i sommerboligen,selv om manden siger jeg har det ½ syværelse, ½ garnkurv + det løse med, men han overdriver helt sikkert ;-)
    God endehæftningslyst.
    Knus

    SvarSlet
  7. Godmorgen Marianne
    Glæder mig til at se tæpperne, de bliver bare super flotte...
    Så på en måde godt at bøgerne ikke fængede. Er selv igang med Lasten af Hanne Bech Hansen, den kan anbefales..:-)
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Jeg har faktisk tænkt på det der med at hækle på et fly, vil de godt lukke sådan en hæklenål gennem kontrolen?

    Hav en god dag.

    Mvh Berit

    SvarSlet
  9. Kære Marianne.

    Det er imponerende og meget smukt alt det du har nået på ferien. Jeg er nærmest mundlam! :-)

    Knus♥

    SvarSlet
  10. Sikken en aktivitet på ferien. Det bliver rigtig flot.
    Gitte

    SvarSlet
  11. Hej Marianne. Sødeste ven du har været produktiv på ferien. Men det er da også kedeligt bare ligge der og glane og sikke dejligt i diverse køer og ventetid, at man ikke spilder tiden, fordi man lige har noget i tasken! Skønt :-)
    Og sikke skønne billeder fra jeres ferie. Skønt at følge med.

    Kram fra Gitte

    SvarSlet
  12. Tak for link til opskrift på hexagoner - jeg må prøve det. Hvordan vil du sætte dine sammen, så vidt jeg kan se har du hæklet den omgang, som man ellers kan bruge til sammenhæklingen? Vil du sy dem sammen? Et andet spørgsmål: Hækler du enderne ind undervejs, så du kun har ende-enden (haha) til sidst, altså én ende pr. hexagon?

    SvarSlet
  13. Hanne : ja synes også selv det er meget jeg har nået ... dejligt at du er i gang med nålen :o)

    Julie : Tak :o)

    Marlene : hm synes det gik meget godt :o)

    Lis : ja det er dejligt at der sker lidt :o)

    Lene : tror også jeg prøver med Lars Lilholt igen senere på året :O)

    Lene : jo jo ferie er lig med tid ...tid og tid til sysler :o)

    Rikke : :o) ... vi må snart ses søde Rikke ...
    glæder mig til at høre om Lasten ...

    Berit : hæklenåle er ok ... men saks og strikkepinde er forbudt ....

    Karina : håber du er kommet til dig selv :o)

    Gitte : Tak :o)

    Gitte : ja spild tid er ikke noge for mig :o)

    Marie : Ja det er rigtigt at jeg har hæklet den omgang ... jeg satser på at hækle dem sammen på min egen måde :o) .... ja egentlig er det kun den yderste ende der skal hæftes ...men jeg hæfter dem alle ( sikkert ikke nødvendigt ) ....


    kram til jer alle ♥
    Marianne

    SvarSlet