lørdag den 19. november 2011

Vinterbadning......

Helt rolig ...

.....det er ikke mig der vinterbader ....selv om jeg på solskinsdage godt kunne være fristet ...:o)
( billedet er fra marts måned )

I løbet af de sidste 2 dage er  Brede Bade Bertha kommet til verden ....

Jeg er ellers ikke til "Tilda"  men hende her bringer smil frem :o)  ....


Hun er på vej ud af døren .... måske ikke for at vinterbade ...
men til et fødselsdags"barn" ....

Her håber jeg også hun vil bringe smil frem :o)

Når tid er må jeg vist også lave en Bertha til mig selv :o)

go' lørdag til jer ♥♥♥

13 kommentarer:

  1. ja, hun er herlig ;)
    Jeg har syet rigtig mange af hende,
    og det var faktisk pga. af hende jeg lavede en blog.

    God weekend, Yt.

    SvarSlet
  2. Jeg har et par bøger med mønstre, men er aldrig kommet i gang...måske nu - den er rigtig fin, den Bertha

    SvarSlet
  3. Hun er da "fed" jeg er heller ikke som sådan til Tilda, men jeg synes de er fine...Hvis jeg havde adgang til vand sådan i det daglige så kunne jeg godt finde på at vinterbade...men der er alt for langt til "rigtig" vand herfra hvor jeg bor...God dag til dig!

    SvarSlet
  4. Jeg har først set Tildas ting her på det sidste, købte en nisse den anden dag, som skal laves i næste uge, så jeg er også ved at være en af fansene, tror jeg.

    Hun er skøn, din fede Bertha. Jeg kan godt forstå du vil lave en til dig selv også.

    God lørdag til dig.

    kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hvor er Berha sød, jeg er sikker på fødselaren også synes det.
    Lørdagsknus til dig.

    SvarSlet
  6. Hun er da bare skøn.
    Bare det var mig der havde fødselsdag :O)
    God weekend
    <3 Kh Kirsten

    SvarSlet
  7. TILLYKKE MED DIN MOR:0).
    GAD VIDE OM DET ER HENDE DER ER DEN HELDIGE EJER AF DEN SKØNNE BERTHA DU DER HAR SKABT.
    HUN ER BARE FOR SEEEEJJ:0)...
    SES I MORGEN TIL KURSUS...
    GOD WEEKEND

    KRAM BIRGIT

    SvarSlet
  8. Hvor er hun bare skøn altså :)

    SvarSlet
  9. hun er da blevet RIGTIG god, hende Bertha.

    Glæder mig til i morgen.

    Klem :o)

    SvarSlet
  10. Hvor er hun blevet fin, håber din mor bliver glad for den.

    Glæder mig til imorgen.

    Ses - Kram

    Marlene

    SvarSlet
  11. Bertha er skøn. Jeg har også et sy-kit liggende til to badenymfer, måske jeg snart skulle gå igang med at sy dem.
    Kram fra Hanne

    SvarSlet
  12. Yt : hun bringer smil frem ...tror da lige jeg må forbi hos dig ..og se ...

    Lone : jeg vil glæde mig til at se din Bertha :o)

    Kirsten : Det overvejes hvert år det vinterbadning ...måske en dag :o)

    Lis : alt andet Tilda jeg har set er ikke lige mig ...men hende her ♥♥ glæder mig til at hvad du finder på ....

    Margith : min mor blev glad for hende :o)

    Kirsten : ja sådan en må du ønske :o)

    Birgit : uha så store bogstaver :o) Det var min mor der fik hende :O)


    Laura : Tak :o)

    Jo : Tak .... håber du har hygget i dag :o)

    Marlene : Hun blev glad :o) håber også du har hygget i dag :o)

    Hanne : ja det synes jeg du skal ..det var faktisk lettere end jeg regnede med :o)

    Marianne : Ja ikk´ :o)

    kram til jer alle ♥ Marianne

    SvarSlet