tirsdag den 12. juni 2012

Pyntet og fyldt ...

En af veninde aftalerne i sidste uge var med Jo

Vi havde aftalt at hjælpes om et etui til mine knitpro ...
Tilfældigvis var det samme dag som "Dannebrog" med Margrethe og prinsen kom til byen ....
og det ville vi jo ikke gå glip a' :o)....der skulle jo også snakkes- spises - og en tur i residensen...

- Derfor blev vi ikke færdige .... - men heldigvis fik jeg lov at låne, både mønster og Jo's  etui til at kigge efter :o)
 ....og i dag blev min egen version færdig pyntet og fyldt ♥ 


Lene 's mønster er så udførligt lavet, at jeg vil påstå at alle ..eller ihvertfald alle der kan sy, kan lave et smukt etui efter hendes mønster ...


Jeg skal helt sikkert selv eje det mønster .... 
for det bliver ikke det sidste etui jeg sy'r .....


Jeg pynter videre ....
(jeg pynter altså ikke)  - men pynter videre på forskellige kreationer :o) .....


om der skal pynt på...
 "bande-ords-sommerstrikken" .....
det venter jeg et lille øjeblik med at afgøre .... :o)


                                     ♥♥♥

22 kommentarer:

  1. Sådanne et etui har jeg også har dog ikke selv syet det, men fået det i gave af en der også er supergod til den slags, og jeg elsker det og ved slet ikke hvordan jeg overhovedet har kunnet leve uden det :-)

    Dit er bare blevet rigig smukt og fed måde lige at pynte det på du er da fuld af gode ideer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      Jeg er også blevet rigtig glad for det
      Tak for roser
      Knus

      Slet
  2. Hvor er dit etui blevet flot ;0)

    SvarSlet
  3. Ja sådan et etui står også på min to do liste...hvor lamge det varer inden turen kommer til det punkt tør jeg slet ikke tænke på...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      Uha nej ... Det stod måske heller ikke øverst på min liste - min jeg er rigtig glad for at det sprang over i køen
      Knus

      Slet
  4. Jeg tænker om du ikke kunne sende lidt af din energi over havet til mig !
    Lækre sager , du lige skaber.
    Jeg sidder med dit etui, som rummer mit tog nørkleri, hver eneste dag- og beundrer hvor gennemført lækkert det er.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Miri
      Så skulle der gerne være sendt afsted :0)
      Åh jeg takker for komplimenter
      Kram

      Slet
  5. Hvor ser det bare godt ud. Endnu en flot kreation fra din hånd. Og hvor er du nået langt med sommerblusen. Glæder mig til at se den helt færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      Tusind tak :0)
      Blusen er blevet rigtig go
      Knus

      Slet
  6. Kære Marianne
    Det er blevet rigtig smukt...
    Og du pynter da også...:o)
    God Onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  7. Hold da waou hvor er det etui bare hammer flot !!!!

    Fed farver du har sat sammen !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Tusind tak for roser
      Knus

      Slet
  8. Kære Marianne

    Wow det er blevet et lækkert etui, virkeligi genialt og smukt udført :-) Det må på den kilometerlange to-do liste...
    Ligesom Miri kunne jeg også godt bruge lidt af din energi ;-)

    Kram og god dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Karina
      Tusind tak og jeg vil tænke på dig hver gang der kommer frem :0)
      Sender lidt fredags energi afsted
      Kram

      Slet
  9. Dejligt med lidt hjælp og støtte ;)
    hvor er det blevet fint.
    Det er et super mønster Lene har lavet.

    Kh Yt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Yt
      Det er altså dejligt med lidt råd og vejledning
      Mønstereter virkelig gennemført
      Knus

      Slet
  10. Jamen for Søren Marianne, så så man lige dig trylle endnu engang, det er blevet SÅ FLOT.
    Jeg er vild med det stof, og sammensætningen af farver, og ikke mindst pynten på forsiden, det er mega flot
    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo
      Jep :0)
      Og mange mange tak for "hjælpen"
      Knus

      Slet
  11. Skønt etui.
    - Sådan et ønsker jeg miiiig :-)))
    Har godt nok ikke Knit-pro men Addi-click! ti-hi

    Håber da "bandeords-sommerstrikken" bliver besværet værd? Jo, mon da ikke??


    knus

    SvarSlet
  12. Hej Jette
    Hvad man ønsker skal man få - hvis bare man ønsker længe nok :0)
    Bandeords trøjen har været besvære værd :0)
    Knus

    SvarSlet