mandag den 1. juli 2013

Juuhuuuu.... Så er jeg her .....

- og hvis jeg selv skal sige det , er jeg ret lækker :) ....
Det samme siger min familie ....

Om jeg sidder - ligger eller står ....
om det er med eller uden krone ....
om det er i sofaen - på bordet - ude - eller i driverlivetshus ..
De er vilde med mig .... - og jeg  bringer smil frem ... :)







- og ved I hvad .... :) ...
Jeg ved der er en prins  - eller måske flere ...
(jeg kan kysse med og holde om ) ... - på vej 'derude' ...


Hvis I også er vild med mig, -
kan I købe jer til opskriften til både mig og prinsen ...
hos  Aslaug -Strikkefåret  :) 



Nej nej ... helt roligt .... Så egoistisk og selvcentreret er jeg heller ikke .... Det er jo selvfølgelig frø-prinsessen der har skrevet indlægget :) :) .....

Jeg (Marianne) var jo så heldig at vinde garn og opskrift hos Aslaug  - og der var lidt garn i overskud - som snart har udartet sig til dele af en prinse-frø.... 

Ønsker jer alle en dejlig dag .... 
Håber jeg har fået jer til at smile ...

14 kommentarer:

  1. Hvor NUTTET!!!!! Han er da bare noget så "kysselig" ;-)
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet sød :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun altså SØD, og hun forstår da at gøre livet behageligt :) :) :)
    Mange knus til dig og prinsessen

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    -vor er ham frø prinsen da bare helt igennem skøn;) ;)
    mhv Karin PR

    SvarSlet
  5. Du har fået mig til at smile :-)
    Hun er helt igennem skøn, og selvfølgelig venter frøprinsen lige om hjørnet ;-)

    God dag du skønne!
    Kram♥

    SvarSlet
  6. Opskriften er just bestilt!
    Du forstår da at sælge frøen ;O)) den er bare nusser.

    SvarSlet
  7. Sikke en dejlig frø prins du har lavet, han er da bare noget af det sødeste, ham kan jeg godt forstå du laver lidt reklame for.

    SvarSlet
  8. Nøj hvor er hun sød,pas på hun ikke snupper den bedste stol i huset :))

    SvarSlet
  9. Tusind tak for "reklamen" Marianne :)
    Dejlig frø du har fået lavet og superskønne billeder. Jeg kender kun alt for godt til det med, at frøen vil være allesteder og også "forlanger" at man skal tage billeder. For jeg har et par stykker her i huset, der er på nøjagtig samme måde ;)
    Det er så dejligt, at se du er blevet glad for opskriften :)
    Der er helt sikkert en prins et sted der ude, som heller end gerne vil give din frø et kram og måske et lille kys ;)

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt forstå, at du er vild med dig... det er jeg også!! :-)

    SvarSlet
  11. Den er VILDT skøn, Marianne - du må skynde dig med en prins til hende, hun er kysse-klar ;-)

    *SMIL* Dorthe

    SvarSlet
  12. Åh hvor er hun altså dejlig - jeg er vild med hende.
    Er spændt på at se prinsen
    Kram hanne

    SvarSlet