fredag den 5. juli 2013

Så fik hun sin prins .....


Eller var det omvendt ....

Ihvertfald faldt han for hende ved første øjekast :)




Ingen andre fik chancen .... 
( selvom jeg ved der er ihvertfald én prins mere derude :) .....

synes lige I skal se ham :) ...
Bedste-veninden's bud til en prinse-titel  ... 
- synd han ikke fik chancen, for han er altså ret lækker ikk' .. 








Prinsen er lavet af resterne (det grønne) jeg vandt  hos Aslaug  - det er også hos hende opskriften kan købes .... 

Han har fået 'bukser' på for at garnet skulle række ... bl.a. det faldt prinsessen for :)



- og så selvfølgelig skjorten og butterfly'en og hans dejlige smil :) ....





-utroligt hvad øjne der ligger ved siden af kan gøre ....
og et lille smil :) ....

ønsker jer en dejlig weekend og måske endda ferie - med sol og sommer :)

28 kommentarer:

  1. De er rigtig fine, og sjove.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikk' ... selv chefen er vild med dem ... :)

      Slet
  2. Hvor er de kære.
    God weekend.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde :-)

    god weekend til dig også...

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de nuser, er vild med dem. Hav en god weekend. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene
      mange tak :)
      og lige måde til dig :)

      Slet
  5. Total cute er de. Er helt vild med score billedet:-) han er da en steg. Hvor har du fået fat i de øjne prinsessen har?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette
      Øjnene til prinsessen flgte med da jeg vandt garn og opskrift ho Aslaug ... men jeg ved de kan købes hos Syslegården :)

      Slet
  6. Hej Marianne
    -vor er de to da bare et skønt par,- helt igennem dejlige og fantastiske lavet.
    go weekend til dig.
    mvh Karin PR

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak Karin
      og lige måde :)

      Slet
  7. Kære Marianne ( Mary )
    Ja, for lidt kongelig er man vel......!!!!
    Hvor er de sjove, søde, flirtende og farverige..:o)
    Kys Frøen / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare skønne. Kærlighed ved første blik. Billedet hvor de ser hinanden dybt i øjnene er da ikke til at stå for.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er også vild med dem Jane :)
      knus

      Slet
  9. Dejligt indlæg og skønne billeder af de forelskede frøer.
    Endnu engang tak fordi du linker til min opskrift - det er jeg rigtig glad for :)
    Jeg har tænkt på, at lave et indlæg med frøer, som andre har lavet. Dine skal bestemt med - må jeg låne et par billeder, hvis det bliver aktuelt? Jeg linker selvfølgelig tilbage til ejeren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal være så hjertelig velkommen til at 'stjæle' billeder :)
      knus

      Slet
  10. Han er blevet rigtig god. Jeg synes faktiskt han er mere udtryksfuld med de der haeklede oejne. Nuser.

    SvarSlet
  11. Han er intet mindre end S-K-Ø-N!!!
    God weekend i solen.
    **SMIL** Dorthe

    SvarSlet
  12. De er simpelthen skønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikk' :)
      også selv om man er voksen :)
      knus

      Slet
  13. Hvor er de skønne begge to.
    Hanne

    SvarSlet