onsdag den 28. august 2013

Hvis I ikke selv har været der ....

Vil jeg gerne tage jer med på en morgentur ...

-En morgentur på stranden .... 
Tænk at være så heldig at bo her ( i nærheden ) ... 


I tilpas cykelafstand til en morgen- eller aftendukkert ... 
-eller bare at nyde ... 







 I al slags vejr ... med udsigt til bla. Lyø og Bjørnø, hvis man når ud på spidsen ... - men de fineste små huse langs stranden ...


Og helt klart en solnedgang værd på én af bænkene ... 




Hvis I skulle ha' lyst er vi på Fyn-Faaborg - eller lige uden for .. på stranden ved Drejet/Knold/Dyreborg
Helt klart et besøg værd, hvis i kommer på disse kanter .... 
Det er jo 'bare' et sted med strand og vand ... Men for mig et sted jeg også  holder meget af  .... 
 I har sikkert også et dejligt sted i søger til med strand - vand - solopgange og solnedgange :) 

Ønsker jer alle en god sensommerdag ❤☀❤☀❤


13 kommentarer:

  1. Åh hvor ser det skønt ud - Sydfyn er bare et af de smukkeste steder i DK ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også Jette ...
      synd vi kaldes udkantsdanmark ikk'

      Slet
  2. Det er for pudsigt, Marianne ;)......
    jeg sidder og nyder denne morgen du giver os i smukke billeder og så dropper du ind hos mig :-)
    Jeg er SÅ glad for dit indlæg, det er en skøn egn du bor i. Som fynbo der bor i Jylland, er alt der er FYNSK meget kærkommen!
    Også din søde kommentar hos mig.

    Ønsker dig atter en dejlig morgenstund i morgen.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja pudsigt Dorthe :)
      Og tak i lige måde ...
      kh

      Slet
  3. Kære Marianne
    Elsker det sted; men det ved du jo....:o)
    Vi ses i morgen tidligt igen, hvis sønnens tå er OK...
    CyberKnus / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ved jeg Rikke
      Vi ses forhåbentligt til en morgendukkert i morgen
      go bedring med tåen

      Slet
  4. Tak for "udflugten". Super skønne billeder.

    SvarSlet
  5. Herligt at gense en strand, som vi har besøgt på en ferie :-).
    Jeg elsker også stranden og vandet og bor heldigvis blot 5 minutter til fods fra vand og strand. Nyder hver morgen at se de mange nuancer, som havet byder os.
    God aften.
    Kh
    Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. strand og vand er balsam for sjælen :)

      Slet
  6. Jeg har ikke været der...men hvor er der smukt! dejligt at høre at du sætter pris på det smukke i dit lokalområde...det glemmer vi nogen gange. Skønne skønne billeder, især det af dine sko og håndklædet...God aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten ... og ja jeg sætter rigtig stor pris på mine nære omgivelser :)
      hihi ... ja de måtte med :)

      Slet