onsdag den 9. oktober 2013

Min by ....

eller ihvertfald et par billeder af den, på en tidlig onsdag morgen i oktober  :) ....

Færdigquiltet - og med færdigsyet lukkekant ...







Mange af jer har jo nok set det før quiltningen . :) 
Et år og 2 måneder fik det i UFO- kurven .... inden det ramte hylden med den voksende stak ...

Hot or not .... Helt fra begyndelsen var jeg ikke imponeret ....
jeg er ikke den store fan af sort bundstof .... - men det var det der fulgte med til månedspakkerne fra Hannes .... (jeg kunne ha' valgt at skifte den ud, men ... hmm...) men resten var dejlig farvestrålende :) ....
Nu er det færdigt ... og det er ok ... - men bliver aldrig mit yndlings .... så måske det ender i et andet hjem, der vil værdsætte det :) .... 




Nu mangler jeg kun ét af dem jeg monterede først på sommeren .... 
 - og det ligger klar :)



Jeg synes ikke I skal snydes for et par billeder af 'min' by ...på en tidlig før solen står op onsdag morgen cykeltur :)






ønsker jer en dejlig aften :) 

24 kommentarer:

  1. hold da fast et flot by tæppe :-) og du har så mange fede tæpper ...

    SvarSlet
  2. Fint, men jeg har det ligesom dig, sort bund er ikke min yndlings. Nu har du prøvet det og måske finder du en, som er til et tæppe med en by på sort bund :-)
    Du må straks igang med et nyt tæppe, du mangler....
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Margith :)
      Jeg mangler så meget et tæppe eller to
      Kram til dig ;)

      Slet
  3. Altså hvor det tæppe ville passe så fint her, og pudsigt nok er det nærmest som om det er designet til MIN by :))
    Nå, spøg til side - det er SUPER flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Kirsten
      Pudsigt :) :)
      Skal tænke på dig hvis det ligger i vejen
      Knus til dig

      Slet
  4. Det er rigtig flot, jeg synes den sorte baggrund fremhæver farverne! Lækkert tæppe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har nok ret i Bettina ... Tror måske også det ville ha været lidt tamt med lys bund ...
      Knus og tak

      Slet
  5. jeg synes at dit tæppe er rigtig smukt og at den sorte farve netop i dette tilfælde fremhæver de andre smukke farver på tæppet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror måske også det er derfor hannes har valgt sort som bund :)
      Knus og tak Marion

      Slet
  6. Du er flittig det må du have. Hvordan du finder tiden, ved jeg ikke. Jeg kan ikke. Min by ligger også i en kasse og venter. Hvor længe endnu ved jeg ikke. Men at se din by, samt se hvor smukt slutresultatet bliver gør at jeg må igang med min for jeg vil også gerne have det tæppe. Min plan var at det skulle bruges som Lillebrors sengetæppe. Nu har vi jo lige lavet hans værelse om til pre-teen-ager værelse og jeg havde da været en sej mor hvis jeg kunne lægge det på sengen.
    Så send mig venligtst lidt af dine overskudspiller, ti hi....

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lis
      Jeg synesdu skal finde stof og karton frem og måske sætte dig det mål at lave en blok om ugen og vupti ... Så har du pludselig blokke til et helt tæppe til lillebror
      Sender gerne lidt af den energi jeg ellers ikke har ret meget af ... ( og derfor får siddet lidt for meget :( ... )
      Kram til dig

      Slet
  7. Hvor laver du altså bare nogle helt fantastiske ting. Tager så meget hatten af for den tålmodighed de må kræve at se tingene vokse langsomt. Er dybt misundelig på dine evner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver helt sikkert tålmodighed - for et tæppe syetci hånden ER længe undervejs Mette
      Men prøv det ... Man kan blive afhængig
      Knus til dig

      Slet
  8. Kære Marianne.
    Det er da vanvittig flot med den sorte baggrund, men nu elsker jeg jo også sort.. Du er alt for vild med den synål, på den meget positive måde :-)

    Smuk by du og familien bor i!

    Kæmpekram ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Karina :) tusind tak for roser :)
      Kæmpekram tilbage til dig

      Slet
  9. Dit tæppe er blevet flot og farverige, og mange nye ting du har tilføjet tæppet.
    Din rigtige by er også en flot by, jeg var der for nogle år siden.
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Hanne ... Elsker også min fødeby
      Knus til dig

      Slet
  10. Skøn by - både in real og på tæppet :)

    SvarSlet
  11. Skønne billeder, både af "din" by og Mallorca.
    Og sikken et tæppe, sikken et arbejde, du er godt nok dygtig:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for roser søde Stine :)
      Knus

      Slet
  12. Endnu et skønt tæppe og hvor er det flot der i den tidlige morgensol :) jeg synes det sorte er flot sammen med alle pangfarverne, men smag og behag er da heldigvis forskellig ;)
    .. kender forøvrigt godt det med, at have blogindlæg i hovedet, som aldrig bliver udgivet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Aslaug :) .... jeg synes også sort er flot til pangfarverne - men sort passer bare ikke ind i min stil .... (hvis jeg altså har nogen )
      knus og go dag

      Slet