lørdag den 25. august 2012

Er I spændte ? ...

I et helt år er der arbejdet på "sagen" .....



Ikke hver dag ..... men et par dage eller 5 hver måned ......

4 blokke ad gangen ( en enkelt måned med 3) .... eller flere - hvis de igen deles op i mindre....
12 måneder - hvor jeg hver måned med glæde og forventning, har tegnet - klippet og syet det der svarer til 48x48cm ....


"Projektet/ blokkene" har været mailet eller kopieret til 15 andre glade sypiger :) ... som hver især selv har valgt deres egne stoffer og farver .... 
(ved ikke om alle 15 har syet ...eller blot har mønstrene liggende :)

De sidste 2 måneder's blokke....
(som var 5 forskellige de kunne vælge imellem  - blev sendt ud ca.1.juli -)

Disse sidste to måneder's blokke, jeg har valgt, har jeg ikke tidligere vist .....




Måneds-blok-tæppet  som egentligt hed M&M ...
er nu blevet til mit helt eget ....♥♥

Puslet sammen  både ude og inde - så jeg synes det er blevet rigtig godt .... - meeen - der har godt nok været "bygget" og flyttet meget rundt inden sammensyningen)  

 I får liiige lidt eksempler ..... 










Nå .... Er i spændte ???


        Her er der vist næsten ingen vej tilbage ....




                   Sådan blev det ♥♥ ....
           Èt års projekt 11/12 syet over pap ...
Jeg er helt vildt tilfreds med resultatet ♥♥

Mål : ca. 145x 194 cm ... et pænt stort tæppe ...
der som en del andre - lige skal forbi UFO- kassen ...... men først skal ri-tråde og pappet ud ..

Hvis I skulle ha' fået lyst .... mailer jeg stadig gerne  de 12 måneder's blokkene  :)

                                 ♥♥♥

Ps. hvis I ikke allerede har været forbi hos Jo ..
synes jeg helt bestemt I skal clicke forbi -
 og se hendes version ♥ ......

Go weekend til jer ♥♥♥

59 kommentarer:

  1. Ærgeligt man ikke har mod på sådanne store projekter. Det er superflot !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. hejsa :)
      hvis man som her ta'r det i små bider ....- vupti når et år er gået er der et stort tæppe :)
      tusind tak for roser
      knus♥

      Slet
  2. Hej Marianne. Nej hvor er det flot med alle de muligheder. Jeg har lige klippet pap ud til de 2 sidste, så resultatet må vente lidt endnu. Jo's tæppe er også flot. Det bliver spændende at se de andre også. Knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birthe
      Jeg glæder mig til at se din version :)
      og dine sidste blokke :)
      tak for roser :)
      knus♥

      Slet
  3. Hold da op hvor er det blevet super flot. Det er en god kombination du har valgt. Må være lidt vildt at stå med et års arbejde i hånden :>

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla
      Tusind tak for roser :)
      Ja det er en dejlig fornemmelse :)
      knus♥

      Slet
  4. Super flotte begge to. Mit må lige vente en uge til, så får I det at se.
    Glæder mig til de andre.
    Hvor mange er vi egentlig ?
    Knus og god sy-weekend Det er ikke vejr til andet :)
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      Åh hvor jeg glæder mig til din version :)
      blokkene er sendt rundt til 15 :)
      men jeg tror ikke det er alle der har syet :)
      knus♥

      Slet
  5. Nøjr hvor er det blevet flot.....nu bliver jeg alligevel overtalt når jeg ser hvor hammer flot resultatet blev....har fulgt dig lige fra starten.
    Vil smadder gerne have mønstrene og sy den også...den må jeg da eje :-)
    Min mail er patchworkstuen@gmail.com - knus fra Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Det var ikke meget overtalelse der skulle til :)
      Jeg vil glæde mig til at se dine blokke :)
      De skulle gerne være landet i din mailbox :)
      knus♥ og tak for roser

      Slet
  6. Må altså bøje mig i støvet over dine smukke tæpper,er dybt imponeret over hvad du får lavet af dem,og i SÅ lækre farver :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Mange mange tusind tak :)
      knus♥

      Slet
  7. Det er bare rigtig flot, dejlige farver.

    SvarSlet
  8. Du kan tro jeg har været spændt, jeg var slet ikke i tvivl om det ville være smukt
    - MEN SÅ SMUKT - hold da op hvor er det flot.
    Og så lærte jeg igen noget af dig, med at sætte nogle af dem sammen to og to, jeg havde kun fantas til at prøve alle fire sammen,
    Men dit det ser så hammergodt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jo
      Man lærer hele livet ikk' ...
      Tusind tak for roserne ....
      jeg synes nu altså også rigtig godt om dit :)
      kram♥ 1

      Slet
  9. Jeg kan godt forstå du er tilfreds, super flot. Og dejlige friske farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Berit
      mange tusind tak :)
      knus♥

      Slet
  10. Der kommer lige en fortsættelse
    For du skal da ha et ordentligt weekend kram

    SvarSlet
  11. Hej smukke.
    Hvor er det blevet smukt.
    Mon ikke jeg snart skal ned og se det rigtigt ?????
    God weekend.
    Knus Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lene
      Tusind tak for roser :)
      ja mon ikke vi snart kan finde en dag :)
      knus♥

      Slet
  12. Vildt smukt er det blevet, selvfølgelig :-)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Mange tusind tak :)
      kram♥

      Slet
  13. super fint er det blevet ;0)

    SvarSlet
  14. Wauu - det er blevet superflot.

    SvarSlet
  15. Rigtig flot - du kan være stolt af dig selv :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Majken
      Det er jeg såmend også :)
      tusind tak for roser
      knus♥

      Slet
  16. Hold da op hvor har det været et kæmpearbejde...det er helt vildt flot og jeg synes næsten du skulle have en medalje...jeg forstår ikke, hvor du får den tålmodighed som sådan et tæppe da må kræve, fra! God søndag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten
      årh tusind tak :)
      tålmodighed .... det ved jeg du også har ... men du bruger den på andre lækre ting :)
      knus♥

      Slet
  17. Jeg ville være pavestolt, hvis det var mit.
    Det er jo vildt flot.

    God søndag.
    Knus Randi ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Randi
      Det er jeg såmend også :) ... jeg er ihvertfald glad for resultatet :)
      tusind tak :)
      knus♥

      Slet
  18. Super flot at se det, og sikke sjovt så forskellige de bliver, selvom mange farver og stoffer går igen.

    Det er blevet rigtig flot, og stolt kan du godt være af det.

    Kram Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene
      Jeg glæder mig også til at se de andre's og dit måske ??
      Jeg er rigtig glad for resultatet :)
      knus♥

      Slet
  19. Hej Marianne

    JEg vil da gerne dine blokke tilsendt, for fik mig aldrig tilmeldt, det er da lige en tæppe til alle rester.
    På forhånd tak
    Hilsen
    Bente Moesgaard
    email moesgaard@nrdc.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente
      Rester kan du i hvertfald sagtens bruge ...
      jeg har allerede sendt til din mailbox :)
      knus♥

      Slet
  20. Dygtige og flittige Marianne :-) så flot dit tæppe blev.
    Knus.

    SvarSlet
  21. hold da k... hvor er det flot- det kan jeg godt forstå du er stolt af

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fru Øvig
      mange tusind tak :)
      knus♥

      Slet
  22. det er bare så flot det tæppe :-)

    ja kan godt være, at jeg spørger dumt men er det et mønster du har fundet på også sendt ud til andre eller hvad er det for et projekt, ja er jo bare skide nysgerrig. Overvejer nemlig at deltage i hannes månedstæppe når det begynder igen synes nemlig det virker som en hyggelig tilgang til det :-)

    har også set jos tæppe det er bare så flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion
      Ja det er lige det det er :)D
      Du kan roligt deltage i Hanne's månedstæppe ... det er med garanti hyg'ligt :)
      tusind tak for roser :)
      knus♥

      Slet
  23. Et aldeles nyyydelig teppe. Dette skal du være stolt av.
    Jeg ramlet over din blogg ved en tilfeldighet, og jeg legger deg på blogglisten min, for hit kommer jeg meget gjerne tilbake. Her var det inspirasjon i massevis :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa
      Tusind tak for roserne :)
      jeg er da rigtig glad for at du føler dig inspireret :)
      knus♥

      Slet
  24. NEEEJE hvor er det flot det kunne da godt have været med på roskilde,et stort og fint arbejde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ane
      Ja det kunne det såmend godt :) - altså bortset fra
      at det ikke er monteret og quiltet :)
      tusind tak for roserne
      knus♥

      Slet
  25. Det ser knald god ud dit færdige, i skønne pangfarver et dejligt sommertæppe.

    SvarSlet
  26. Et super flot tæppe, og sikke skønne farver.. Jeg vil meget gerne have en mail med de 12 blokke :0)

    anne.holst@fase2.dk

    P.S. En rigtig fin blog du har

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Jeg sender dig en mail liiige om lidt :) med de 12 blokke
      tusind tak for roserne
      knus♥

      Slet
  27. Hej min ven:O)

    Jeg bliver aldrig færdig med at være imponeret over de ting du får lavet.

    Dit tæpper er bare blevet så flot og dejlige klare farver.

    Tæppet med byen er også et imponerende stykke arbejde og så flot...

    For så ikke at glemme alle de fine bluser du også har nået....

    IMPONERENDE:O)

    Stort kram Birgit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej min ven :)
      hvor er du sød :)♥
      jeg takker mange gange :)
      kram♥

      Slet
  28. Jeg er imponeret over din tålmodighed .-)
    Super flot tæppe.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  29. Wow.. Jeg vil også gerne have blokke tilsendt :-)
    Er selv først lige begyndt med patchwork, men det er altid godt med nye projekter. Serenakristensen@live.dk

    SvarSlet
  30. Hold da op det er blevet rigtig god og meget flot. Sikke farver du har fået sat sammen, det kan ses nu hvor det er samlet.
    Jeg har fuldt med, men aldrig fået mig meldt til, så jeg vil da gerne hvis mønstret kan komme omkring mig også - kg-jensen@os.dk
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  31. Kunne du ikke sende opskriften på ballerinaerne også, jeg må jo finde en der kan strikke dem til mig.

    SvarSlet