torsdag den 9. august 2012

Jamen, jeg brugte den jo slet ikke ....

 -men bare rolig .....
selvom  hippie-sweateren 
(herunder ... jeg hæklede  sidste år ) 
-mest har ligget på hylden ... - kunne jeg aldrig finde på at kassere den ....
-men der er jo en grund til at den "bare" har ligget på hylden ikk' .....  

Den er for varm !!!  
Den er for lukket (foran) !!!
Ærmerne flagrer for meget !!!
Hold op alle de undskyldninger .... 

Den sidste uge's tid har den ligget på kanten af sofaen.... og jeg har gået som katten om den varme grød ....
I går fandt jeg resterne af garnet ...
-ret skuffet opdagede jeg, at der ikke var mere turkis ...Jeg havde glemt alt om at de fleste var blevet omdannet til  hjerter ....
...men sent i aftes fik jeg så en idé ...
og nu er jeg slet ikke ked af at der ikke var mere af den turkise ....


beklager billedkvalitetet ...
men det er f.... ikke nemt både at holde - zoome og fokusere med én hånd ...


Knappen er en lille bitte gardinring  med hækl...

Resultatet ...
hvis jeg selv skal sige det .....
utroligt hvad 5 rækker fastmasker kan gøre ....
Nu er jeg helt sikker på den bliver brugt ....

....og så kan der vist ikke trækkes mere ud af 
de rester ....  

                                  ♥♥♥

26 kommentarer:

  1. Hej Marianne. Det var godt. at du fandt en løsning, for det vil da være synd hvis du ikke fik den brugt. Den er virkelig super flot.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Super ide ...
    og sikke flot dit hus-tæpper er blevet også ;0)

    SvarSlet
  3. Det klarede du flot. Ser rigtig godt ud. Den får du brugt :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Den er rigtig flot, måske jeg snart skulle få lavet sådan en, gad godt eje :0)

    SvarSlet
  5. Det var en fin detalje du fik føjet på :-) jeg kan rigtig godt lide du har brugt andre farver end turkis.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Den er simpelthen så lækker, din hippie trøje. Godt du fik klare kraven og ærmet...Da alt for synd den lå og ikke blev brugt :-9

    SvarSlet
  7. Sikke et flot resultat. Men jeg syntes nu også den var vildt flot inden, men nu er den da bare blevet helt fantastisk! Synd at den skulle blive g(l)emt bagerst i skabet, så godt du fandt en kreativ løsning.

    SvarSlet
  8. Den er da simpelhen for cool. Jeg er i disse dage til smuk fest i Skanderborg der er m garanti omkring 30.000 der ville misunde dig din trøje både før og efter. Incl undertegnede.

    Kh

    Ulla.

    SvarSlet
  9. Hej Marianne , god ide med de kanter og lukningen foran, nu ser den jo helt anderledes færdig ud, og er blevet meget mere anvendelig..

    SvarSlet
  10. Den trøje er bare blejet så sej. Sådan en ville aldrig ligge bagerst i mit skab, den ville blive slidt op....
    Flot du kunne kreerer et så smukt resultat.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  11. Det blev den da ikke rigere af,
    faktisk syntes jeg den blev endnu federe.

    God weekend knus Yt

    SvarSlet
  12. Utroligt ! Nu ser den mere færdig ud og helt klart, meget mere brugbar.
    Skøn, det er den altså :-)

    SvarSlet
  13. Det var sørme da en god ide du fik der :-)

    SvarSlet
  14. Din version er langt sejere end den originale opskrift - flot !

    SvarSlet
  15. den var fin før ,men nu er den lækker :)

    SvarSlet
  16. Den blev bare perfekt med de nye detaljer :)

    SvarSlet
  17. Den er simpelthen bare blevet super flot. Jeg kunne også godt li den før, men nu ser den mere "jakke-agtig" ud.
    Rigtig god weekend
    Kæmpe kram Hanne

    SvarSlet
  18. Hej søde;O)

    Hippi trøje er blevet super flot efter ændringen;O)
    tror helt bestemt du får den brugt nu....

    Dit by tæppe er blevet så flot..
    Har været sjovt at følge med både her og IRL...
    Rigtig SMUKT arbejde:O)

    Weekend krammer Birgit..

    SvarSlet
  19. Hej Marianne <3

    Den er så super fed, både før og efter, men du kan helt sikkert få større glæde af den nu :-)

    Kram <3

    SvarSlet
  20. NAJ .... HVOR ER DEN FLOT. JEG HAR LYST TIL AT TRÆVLE MIN NÆSTEN FÆRDIGE HÆKLEDE PONCHO OP OG HÆKLE SÅDAN EN JAKKE. DET ER ET SUPERFLOT RESULTAT.
    SØNDAGSHILSEN FRA KIRSTEN.

    SvarSlet
  21. Den har nogle fine farver, men nok lidt for hippie til mig;)

    SvarSlet
  22. kære Alle ♥♥
    tusind tak for jeres søde kommentarer :o)
    Dejligt at i også synes om den "nye" jakke
    jeg er selv rigtig glad for resultatet ...
    knus♥

    SvarSlet
  23. Nej ved du nu hvad Marianne.....
    Den nye jakke er jo meget smartere :O) God idé.
    Og nej det gør bestemt ikke noget, at du ikke havde så meget turkis.

    Knus Randi ♥

    SvarSlet